Gadis Merah Jambu xD

--> CONFIUSE + SAYANGS KAMOO -.-'
Rabu, 25 Januari 2012 ? 0 Like Pink ?
Hey reader's rindu aku ta' haha kesah pulak aku dengan korang :) btw, dipendekkan story loading....................................................... ................................................................................................

Hee :D btw , lama xupdate status so , miss dia sesangad .. actually dia hanyalah frend aku :)
Lama kod dia menyepikan diri . . aku faham dia busy dengan poli dia .. aku faham dia study .. but dia sisihkan aku terasa sensangad hurmm -.- okey ! straight to TAJUK now .. aku confiuse dia buad aku seolah macam awek dia .. tp dia da ada kasih sayang dia sendiri .. aku nak  " RELAY " dengan orang lain pon serba salah .. hadoii .. dia ta ' pernah pon cakap love aku ke or anything la .. bila aku hangout dengan dia .. rasa macam dihargai , disayangi and  BLABLABLABLALALA .. >.< so now ! aku nakkan jawapan sahaja ! FULLSTOP ! jangan buad aku tertunggu :D

P/S : I GONNA MISS YOU ALWAYS :D 


Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post


© All Rights Reserved SHAZAD 2012